Uslovi korišćenja

Btonic online prodavnica (u daljem tekstu: Btonic) kupcima nudi mogućnost kupovine na internetu, odnosno lak i jednostavan odabir proizvoda i formiranje porudžbenica i isporuku poručenih artikala na bilo koju adresu u Srbiji koju kupac unese prilikom kupovine. Btonic je registrovan i posluje u okviru preduzeća Mello Group d.o.o. u skladu sa važećim zakonskim propisima u Republici Srbiji.

Podaci o sedištu firme:

Mello Group d.o.o.
Zelengorska 27a
18000 Niš
Delatnost: Nespecijalizovana trgovina na veliko
Šifra delatnosti: 4690
PIB: 111617469
MB: 21511188

Asortiman proizvoda

Btonic u svom asortimanu ima registrovane dodatke ishrani. Asortiman proizvoda koji se prodaju online je uskladjen sa pozitivnim zakonskim propisima Republike Srbije. Svi proizvodi su originalni proizvodi robnih marki koji se nabavljaju od proizvodjača i imaju važeću dozvolu za promet u Republici Srbiji.

Svi proizvodi iz asortimana su prikazani u odgovarajućim kategorijama, pri čemu isti proizvod može biti prikazan u više kategorija.

Btonic samostalno odlučuje o asortimanu i može ga menjati bez prethodne najave i/ili naknadnog obaveštavanja kupaca. Kupci su dobrodošli sa predlozima za proširenje i poboljšanje asortimana.

Prikaz proizvoda

Slika

Slika proizvoda je postavljena u svrhu ilustracije proizvoda. Slike proizvoda se ažuriraju u skladu sa izmenama pakovanja i dizajna samih proizvoda, ali se može desiti da nekada ne odgovaraju u potpunosti dizajnu pakovanja proizvoda koji se nalazi u ponudi i koji se šalje kupcu.

Dodatne informacije o proizvodu

Detaljnije informacije o proizvodu, sadržaju, sastavu, nameni i druge informacije, su navedene u tekstu na stranici samog proizvoda. Sve informacije o proizvodima, uključujući opis proizvoda, namenu, uputstvo za korišćenje, sadržaj, sastav, dejstvo i slično su preuzete sa pakovanja i deklaracija proizvoda, iz uputstava sadržanih u pakovanju proizvoda, kao i iz drugih dokumenata koje obezbedjuje i/ili objavljuje proizvodjač, uvoznik ili distributer. Iako je naša namera da sve informacije budu tačne, kompletne i ažurne, može doći do greške u tekstu. Btonic ne preuzima bilo kakvu pravnu odgovornost za bilo koji događaj koji bi nastao kao posledica toga što je neka od tih informacija netačna. Kupac je u obavezi da sve informacije proveri na samom pakovanju proizvoda i u uputstvima sadržanim u pakovanju proizvoda, nakon prijema proizvoda.

Cena

Prikazana cena svakog proizvoda je u dinarima i uključuje PDV. U slučaju sniženja cene proizvoda, prikazana je prethodna cena proizvoda koja je precrtana, kao i nova cena koja je važeća.

Cene svih proizvoda se formiraju i menjaju u skladu sa poslovnom politikom, bez obaveze prethodne najave.

Ukoliko nije posebno navedeno na stranici proizvoda, sniženje cena proizvoda važi do kraja tekućeg meseca ili do rasprodaje namenjenih zaliha proizvoda.

S obzirom da trenutak potvrde kupovine može biti i više dana nakon ubacivanja proizvoda u korpu, cene svih proizvoda koji su ubačeni u korpu se ažuriraju u trenutku potvrde kupovine, pa je konačnu cenu koja će biti obračunata uvek potrebno proveriti u specifikaciji prilikom potvrde kupovine.

Za određene proizvode je dostupna i posebna, povoljnija cena, po kojoj proizvode mogu kupiti registrovani kupci. Ukoliko artikal ima nižu cenu za registrovane kupce, ova cena se prikazuje u polju cene kada se kupac prijavi na svoj nalog. Prijavite se na svoj nalog pre početka kupovine i na ekranu će biti prikazane sve važeće cene za registrovane kupce.

Raspoloživost i rok isporuke

Na stranici proizvoda je navedena raspoloživost proizvoda za isporuku, odnosno da li je proizvod raspoloživ za isporuku i u kom okvirnom roku proizvod može biti isporučen kupcima. Raspoloživost svih proizvoda se konstantno ažurira, ali se može desiti da neki od artikala ne bude dostupan prilikom pripreme porudžbenice. Okvirni rok isporuke predstavlja najbolju procenu roka u kome proizvod može stići na adresu kupca, međutim rok isporuke u zavisnosti od više činilaca, u nekim situacijama može odstupiti od navedenog. Mogućnost isporuke u kraćem ili dužem roku od navedenog možete proveriti tako što ćete nas kontaktirati na mail ili telefonom.

Ocene kupaca

Na stranici proizvoda je omogućeno svim posetiocima da unesu svoje iskustvo ili mišljenje o proizvodu. Unos ocene / komentara mogu izvršiti kao registrovani kupci ili kao posetioci, pri čemu se ovi komentari uvek objavljuju samo sa ličnim podacima koje sam kupac ili posetilac unese, čak iako je kupac i registrovan ostali podaci se ne prikazuju u komentarima. Ako komentar unese registrovani kupac, moguće je da naknadno zatraži ispravku, dodatak ili brisanje komentara. Ukoliko je neki komentar unet od strane posetioca, nije moguće da naknadno traži ispravku, izmenu ili brisanje komentara.

Svi komentari bilo da su uneti od registrovanih kupaca ili posetilaca, pre objavljivanja prolaze kroz proveru sadržaja i na samoj stranici se pojavljuju nakon provere, a najdalje nakon 14 dana. Provera sadržaja i selekcija se ne radi na bazi same ocene proizvoda, svaka argumentovana ocena, pa i nezadovoljavajuća, biće objavljena. Btonic zadržava pravo da neke od komentara ne objavi ili da objavi uz manje korekcije koje ne menjaju suštinu samog komentara u slučaju da narušavaju svrhu za koju su namenjeni, a posebno: komenare sa uvredljivim sadržajem; komentare koji direktno promovišu proizvode koji se ne nalaze u našoj ponudi; komentare koji krajnje neargumentovano daju lošu ocenu a nemamo potvrdu da je proizvod zaista korišćen; pitanja, komentare i drugi sadržaj koji ne opisuje ocenu i/ili iskustvo sa konkretnim proizvodom

Unos podataka za isporuku i registracija (otvaranje naloga)

Prilikom potvrde kupovine, kupci moraju uneti tačne podatke za isporuku pošiljke: ime i prezime, adresu, kontakt telefon na kome su dostupni i e-mail. U slučaju potrebe za povećanom diskrecijom, za pomoć molimo da nas kontaktirate.

Prilikom unosa podataka kupci mogu izabrati opciju kupovine bez registracije (otvaranja naloga) ili mogu izabrati opciju registracije naloga. U slučaju izbora registracije naloga, kupac kreira lozinku sa kojim ubuduće može pristupiti svom nalogu koji se prilikom registracije kreira.

Registrovani kupci imaju dodatne pogodnosti:

  • Svi podaci o adresama se čuvaju, mogu se lako izmeniti i ažurirati, a prilikom ponovnih kupovina se kupci samo prijavljuju na svoj nalog, a podaci o adresi i kontakt podacima se automatski unose u novu orudžbenicu
  • Mogu videti podatke o svojim prethodnim kupovinama
  • Mogu odabrati opciju da na svoj e-mail dobijaju periodične informacije o posebnim akcijama, sniženjima cena i pogodnostima pri kupovini;
  • Mogu kupovati određene proizvode po specijalnim, povoljnijim cenama

Kupovina je moguća i bez registracije. Pri kupovini bez registracije kupac unosi samo neophodne podatke kako bi porudžbina mogla biti isporučena: ime i prezime, adresu, e-mail adresu, kontakt telefon. U slučaju izbora ove opcije kupac prilikom sledeće kupovine mora opet uneti potrebne podatke. Takodje kupac ne može videti istoriju svojih kupovina, niti može ostvariti neke dodatne pogodnosti namenjene samo registrovanim kupcima.

Svi podaci o kupcima se prikupljaju, čuvaju i obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Plaćanje

Kupci plaćanje mogu obaviti na sledeće načine:

  1. plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke

Isporuka

Pošiljke isporučujemo u sva mesta u Srbiji preko kurirskih službi.

Isporuka je besplatna. 

Maksimalni rok isporuke u skladu sa zakonskom regulativom je 30 dana, međutim za većinu proizvoda uobičajeni rok isporuke je od 1 do 7 radnih dana od potvrde porudžbine. Okvirni rok isporuke je naznačen za svaki proizvod na stranici samog proizvoda, a okvirni rok isporuke cele pošiljke je jednak najdužem roku isporuke pojedinačnih proizvoda u pošiljci. Ukoliko vam je potrebna dodatna potvrda roka isporuke ili želite da odložite isporuku, molimo vas da nas kontaktirate na na e-mail: office@mello.rs

Isporuke se vrše obično u periodu od 8h do 16h u skladu sa rasporedom kurirske službe, pa je potrebno uneti adresu na kojoj je moguć prijem pošiljke u tom periodu, kao i tačan kontakt telefon na kome je dostupna osoba koja će primiti pošiljku. 

Obaveštavanje kupaca o nemogućnosti isporuke ili delimičnoj isporuci

U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbenice, kada za kompletiranje nedostaju proizvodi u ukupnoj vrednosti manjoj od 30% ukupne vrednosti porudžbenice, kupcu se isporučuje pošiljka sa dostupnim proizvodima, uz umanjenje ukupnog iznosa za cenu proizvoda koji nisu isporučeni, a bez obaveznog prethodnog obaveštavanja kupca o nekompletnosti porudžbenice. Kupci svakako imaju pravo na odustanak od kupovine, koje mogu iskoristiti u slučaju da ne žele nekompletnu porudžbenicu.

U slučaju nemogućnosti isporuke kompletne porudžbenice ili dela proizvoda u vrednosti većoj od 30% ukupne vrednosti porudžbenice, kao i u slučaju nemogućnosti isporuke pošiljke u roku od 10 radnih dana, kupac se obaveštava što pre a najdalje u roku od 7 radnih dana, kako bi se uradila eventualna izmena porudžbine, dogovorila delimična isporuka ili uradio otkaz cele porudžbine. Kupac neće moći da bude obavešten ukoliko je prilikom registracije ili kupovine uneo pogrešnu e-mail adresu, pogrešan kontakt telefon ili broj telefona koji je duže nedostupan.

Ukupan iznos za plaćanje je uvek iznos konačnog računa. 

Izmena i otkaz porudžbine pre otpreme

Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka otpreme pošiljke bez bilo kakvih dodatnih troškova. U zavisnosti od pošiljke, vrste isporuke i doba dana kada je porudžbina potvrđena, pošiljka može biti otpremljena u roku od 1h do 72h (u slučaju vikenda), pa je za svaku izmenu ili otkaz najbolje da nas kontaktirate što pre na e-mail office@mello.rs

Otkaz kupovine nakon otpreme / prijema pošiljke (Pravo na odustajanje od ugovora o kupovini)

Kupci imaju pravo da otkažu kupovinu u bilo kom trenutku nakon otpreme pošiljke i najdalje do 14 dana od trenutka prijema pošiljke, bez navođenja razloga i u tom slučaju kupci snose troškove isporuke i povrata proizvoda, kao i trošak umanjenja vrednosti proizvoda u slučaju ako su proizvodi raspakovani iz originalnog pakovanja, u iznosu koji se utvrdi nakon povrata proizvoda. U slučaju kada proizvod nije raspakovan iz originalnog pakovanja, kupac dobija povrat punog iznosa cene vraćenog proizvoda.

Radi ostvarivanja prava na odustajanje od kupovine, bez navođenja razloga, potrebno je da kupac pošalje e-mail na office@mello.rs a mi ćemo poslati formular Izjave o odustanku od ugovora koji će popuniti i vratiti mailom ili poštom.

U slučaju otkaza kupovine nakon otpreme pošiljke ili nepreuzimanja pošiljke od kurirske službe, kupac snosi troškove isporuke i povrata pošiljke.

Reklamacije

Kupci mogu prijaviti reklamacije na e-mail: office@mello.rs

Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, kupci bi trebalo da dostave odmah nakon što je istekao okvirni rok koji je naznačen za isporuku poručenog proizvoda.

Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od poručenih, eventualna oštećenja ili na kvalitet proizvoda, kupci bi trebalo da pošalju što pre po prijemu pošiljke, odnosno najkasnije u roku od 3 dana od prijema paketa.

Potrebno je da reklamacija sadrži: identifikacione podatke o kupcu (ime i prezime, e-mail adresu koja je prijavljena prilikom porudžbine), identifikacioni broj porudžbine (broj porudžbine / računa), kao i detaljan opis u čemu se sastoji reklamacija.

Btonic pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema poslednje informacije za reklamaciju.

Osnovno načelo kojim se Btonic rukovodi u rešavanju reklamacija je načelo dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.

Povraćaj novca

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke Btonic će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi, što pre, u primerenom roku, a najduže u roku od 7 dana.

Zaštita privatnosti Kupaca

Prikupljanje, obrada i čuvanje podataka o kupcima se obavlja u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti). Prilikom registracije kupaca obavezno se unose samo neophodni, osnovni podaci o kupcima i podaci neophodni za uspešnu realizaciju naše usluge. Dodatne podatke koji su potrebni za bolje informisanje kupaca i kreiranje posebnih, prilagođenih ponuda, kupci unose opciono. Kupci u svakom trenutku mogu izmeniti ili obrisati neki od podataka koji su uneli ili zatražiti brisanje svih ličnih podataka koje su uneli i koji se čuvaju u našem sistemu. Svi podaci o kupcima i porudžbinama se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni, kao i poslovni partneri kojima zbog obavljanja posla budu dostupni ovi podaci, odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.